OBOLOPRINCE GLS, SAYS HE WAS THE FIRST PERSON WHO BROUGHT  MODERN ENTERTAINMENT TO ALL PARTS OF OBOLO INCLUDING EASTERN OBOLO AND THE FIRST TO LUNCH A MUSIC ALBUM IN A NGO TOWN.. TRUE OR FALSE..... STARTED SINCE 2002, IN OBOLO 2005. 
i remember when i start the journey, see no body being send me at all, no body dye help me at all, nobody nobody wanna see me at all, any thing when i do, them go plan make i fall but the D more them plan na D more i dye tall, see me now them say i be all and all say who God don bless no body fit fall, no body fit fall me........i keep drink them poison make i swallow, when i bring film them want stop me for go slow... this people dont want me to blow, na wetin i do, i no know.. na me be GLS Dprince of Obolo, i deserve a big name OBOLO, see na me be the first if you no know......

Comments

Popular posts from this blog